GKP PRE-KOM d.o.o.

Go to content

PRE-KOM PITALICA   (Postavite pitanje, dajte primjedbu ili pohvalu i doznajte što Vas zanima o PRE-KOM-u)


DIMNJAČARI: Naselje Prelog (1.-30.) - Alen Drk 099 4469845 , D. Mihaljevec, Prelog okolna naselja (1.-30.) - Mario Horvat 099 3344412, Kotoriba (1.-30.) - Milivoj Vugrinčić 099 2714449, Goričan(1.-30.) - Stjepan Bendelja 099 2690358, D.Vidovec (8.-15.), D. Dubrava(16.-23.), S. Marija (1.-7.) - Miljenko Marđetko 099 3344441   VIŠE O DIMNJAČARSKOJ SLUŽBI

GROBARI: Prelog, D. Kraljevec, Kotoriba,Goričan, D.Vidovec, Sv.Marija, D.Dubrava - Franjo Ekart 099 3344424, Marko Taradi 099 3344411, Zoran Vargović 099 4905069, Valent Matulin 099 4871773

                           

Projekte je sufinancirala Europska Unija iz Kohezijskog fonda
www.strukturnifondovi.hr              www.razvoj.gov.hr

NOVOSTI:     -     ARHIVA NOVOSTI

OBAVLJEN JE TEHNIČKI PREGLED RECIKLAŽNOG DVORIŠTA ZA GRAĐEVINSKI OTPAD PRELOG

14.06.2021. Danas je obavljen tehnički pregled reciklažnog dvorišta za građevinski otpad Prelog. Reciklažno dvorište za građevinski otpad gradi se u sklopu EU projekta "Izgradnja i opremanje reciklažnog dvorišta za građevinski otpad Prelog", vrijednost projekta je 4,1 milijun kuna bez PDV-a. Krajem lipnja očekuje se isporuka mobilnih boksova za čuvanje određenih frakcija, a listopadu očekuje se isporuka drobilice i separatora za građevinski otpad. Do početka studenog ove godine očekuje se dobivanje dozvole za gospodarenje građevinskim otpadom i početak rada reciklažnog dvorišta za građevinski otpad. Kapacitet građevine je obrada 2500 tona građevinskog otpada godišnje.


NOVI CJENIK JAVNE USLUGE GOSPODARENJA OTPADOM OD 01.08.2021.

10.06.2021. Kako je došlo do značajnog poskupljenja cijene odlaganja otpada od 01.07.2021. od 31.4% pa do 350%, te rasta drugih troškova poslovanja i činjenici da je djelatnost gospodarenja otpadom  u prošloj godini i u prvom kvartalu ove godine ostvarila gubitak, prisiljeni smo prići korekciji cijena naših usluga vezanih za javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada i biorazgradivog komunalnog otpada i usluge povezane s javnom uslugom.
Razlozi za povećanje cijena su sljedeći:
1. Poskupljenje odlaganja sa 01.07.2020. (prosječno povećanje cijene odlaganja iznosi 39,7%)
Miješani komunalni otpad rast iznosi 31,4%, Ostaci iz obrada i otpad sa groblja rast cijene iznosi 43,5%, Obrađeni glomazni otpad rast cijene iznosi 73,9%, Neobrađeni glomazni otpad rast cijene iznosi 326,1%
Procjena godišnjeg novog troška  iznosi  777.000,00 kn
2. Poskupljenje preuzimanja korisnog otpada
Preuzimanje ravnog stakla 440 kn/tona (prije 350 kn/tona), Preuzimanje odjeće 750 kn/tona (prije 0 kn/tona), Preuzimanje tetrapaka 150 kn/tona (prije 0 kn/tona), Problematični otpad iz fiksnog i mobilnog reciklažnog dvorišta cca 40000 kn godišnje
Procjena godišnjeg novog troška cca. do 80.000,00 kn
3. Smanjenje prihoda od korisnog otpada
Papir prije do 1200 kn/tona sada do 700 kn tona. Trošak obrada u sortirnici 400 kn/tona. Ostatak 300 kn/tona, prije ostajalo 800 kn/t
Plastika - 50% se vadi jer nema zainteresiranih za obradu i plaća se 660 kn po toni, ostalih 50% se prodaje po 350 kn/tona prije do 2500 kn/tona. Minimalni prihod se ostvaruje na metalu i na kompostu
Procjena godišnjeg smanjenja prihoda cca. do 40.000,00 kn
4. Rast količina otpada
Količine korisnog otpada ukupno rastu, korisni otpad raste značajno (20% godišnje), dok miješani kod građana stagnira no raste kod pravnih osoba
Procjena godišnjeg novog troška cca. do 25.000,00 kn
5. Povećanje cijene rada
Kako je došlo do povećanja minimalne plaće od 4,6 % (3.250,00 kn na 3.400,00 kn) morali smo uskladiti vrijednost koeficjenta za 2,8%
Procjena godišnjeg novog troška  158.000,00 kn
6. Poskupljenja platnog prometa od strane Banaka za uplate na poslovni račun
Naknada za uplate korisnika putem banke, očekuje se novi trošak u iznosu do 20.000,00 kuna godišnje
Procjena godišnjeg novog troška cca. do 20.000,00 kn
7. Financijsko jamstvo za dozvole za obradu korisnog otpada za naše građevine za gospodarenje otpadom
Očekuje se novi trošak od minimalno 20000 kuna godišnje za bankarska jamstva na iznos od 1,8 milijuna kuna za reciklažni centar i kompostanu. Dodatni problem smanjuje se kreditna sposobnost tvrtke.
Procjena godišnjeg novog troška cca. do 20.000,00 kn
Očekivani ukupni rast troškova godišnje iznosi 1.120.000,00 kuna, što donosi mjesečno poskupljenje javne usluge za jednočlana kućanstva u iznosu od 5,62 kune, za dvočlana kućanstva 7,49 kn i za višečlana kućanstva 11,23 kn. Novi cjenik nalazi se u prilogu objave. Također, želimo naglasiti da i s ovim povećanjem koje iznosi cca. 15,3%, naše cijene će i dalje ostati među najnižima u Hrvatskoj uz najveći opseg usluge uključene u cijenu (npr. dva besplatna odvoza glomaznog otpada do 4m3 i granja do 4m3, dodatna vreća biootpada uz smeđu kantu, dodatne vreće za pelene za djecu do 3 godine).
PRE-KOM PRELOG


OSNOVNA ŠKOLA PODTUREN OSVAJA EKO KVIZ "NE DVOJI NEGO SMEĆE ODVOJI !" ZA GODINU 2021.

07.06.2021. Danas je u Poduzetničkom centru Prelog održan tradicionalni 7. po redu Eko kviz o gospodarenju otpadom za učenike sedmih razreda. U ovogodišnjem kvizu sudjelovalo je 9 osnovnih škola sa područja 12 JLS gdje PRE-KOM pruža javnu uslugu gospodarenja otpadom (Grad Prelog, Općine Kotoriba, Donja Dubrava, Donji Vidovec, Sveta Marija, Goričan, Donji Kraljevec, Belica, Dekanovec, Domašinec, Podturen, Martijanec). I ove školske godine eko kviz je dio projekta "NE DVOJI NEGO SMEĆE ODVOJI !, a kviz su financijski pomogli kao generalni sponzor tvrtka Tehnix d.o.o. iz Donjeg Kraljevca i Županija Međimurska. Za sve škole učesnike kviza osigurana je i naknada za troškova prijevoza i sudjelovanja u kvizu u iznosu od 500 kn. Glavna osobitost našeg kviza je što se uz teoretska znanja provjerava točnost i brzina sortiranja korisnog otpada.
Najuspješnije škole osvojile su vrijedne nagrade:
1. nagradu – 8000 kn osvojila je Osnovna  škola Podturen u sastavu: JANJA BLAŽON, LUCIJA ŠALJA, KLARA MIKULČIĆ
2. nagradu – 4000 kn osvojila je Osnovna škola Hodošan u sastavu: SOFIA PANDUR, MATIJA MARKAČ, PELE PURIĆ
3. nagradu – 2000 kn osvojila je Osnovna škola Sveta Marija u sastavu: KARLO MANDLIN, FRAN PETER, PETAR GAŠPARIĆ

Nagrade su uručili gradonačelnik Grada Preloga Ljubomir Kolarek, i predstavnici sponzora Mario Vrbanec predstavnik tvrtke Tehnix d.o.o. i predstavnica Županije Međimurske Sandra Golubić koja je ujedno bila i član žirija.
U nastavku donosimo kratku foto galeriju koju možete pogledati OVDJE.

NASTAVLJA SE OPREMANJE KOMPOSTANE PRELOG

28.05.2021. Putem EU projekta „Opremanje i modernizacija kompostane Prelog" isporučeni je teleskopski utovarivač za kompostanu Prelog. Teleskopski utovarivač proizvođača New Holland tip TH 7.32. koji može raditi utovare i manipulaciju biootpada do 7 metara visine. Ovoje četvrti stroj u sklopu opremanja i modernizacije kompostane Prelog, a posljednji peti stroj (drobilica biootpada) očekuje do kraja srpnja. Ovih dana predali smo i zahtjev za novu dozvolu za gospodarenje otpadom za kompostanu Prelog kojom bi se njezin kapacitet povećao na 7240 tona obrade biotpada godišnje.




NOVI SUSTAV ZA PREGLED TERMINA POGREBA NA WEB STRANICI PRE-KOM-a

26.05.2021. Sa današnjim danom pušten je u korištenje novi sustav za pregled termina pogreba za sva groblja gdje PRE-KOM obavlja pogrebne usluge. Odabirom linka "TERMINI POGREBA" dobivaju se svi pogrebi za posljednjih mjesec dana. Dodatno se mogu birati datumi pogreba kao i  odabrati određeno groblje i li sva groblja. Ukoliko se izrađivala osmrtnica za određenog pokojnika sada se može i pogledati odabirom linka "Osmrtnice".


IZGRADNJA RECIKLAŽNOG DVORIŠTA ZA GRAĐEVINSKI OTPAD

19.05.2021. Putem EU projekta „Izgradnja i opremanje reciklažnog dvorišta za građevinski otpad Prelog“ ovih dana isporučen je rovokopač sa udarnim čekićem za manipulaciju građevinskim otpadom. Do kraja lipnja očekuje se završetak izgradnje reciklažnog dvorišta za građevinski otpad Prelog. Početkom listopada  su u reciklažno dvorište za građevinski otpad Prelog očekuje se isporuka drobilice i stroja za suzbijanje prašine vodenom parom te bi nakon toga mogli počete sa radom. Paralelno sa provođenjem EU projekta radi se i na ishođenju nove dozvole za gospodarenje otpadom za lokaciju Reciklažnog centra Prelog, Hrupine 8 gdje je smješteno i reciklažno dvorište za građevinski otpad.



ISPORUČENI NOVI STROJEVI U KOMPOSTANU PUTEM EU PROJEKTA

28.04.2021. Putem EU projekta „Opremanje i modernizacija Kompostane Prelog“ ovih dana isporučeni su u kompostanu Prelog poluautomatska linija za punjenje komposta ili supstrata u vreće vrijedna 229.150,00 kuna bez PDV-a i stroj za prosijavanje komposta sa dva sita za prosijavanje jedno od 13 mm a drugo od 25 mm vrijedno 1.269.000,00 kuna bez PDV-a.
Linija za punjenje u vreće koristiti će se za punjenje komposta u vreće, ali početkom sljedeće godine planiramo početi proizvoditi i naš univerzalni supstrat "FLORA EM" koji će se puniti u vreće od 25 i 50 litara.

Novi stroj za prosijavanje komposta ima veći kapacitet za prosijavanje komposta do 10 puta od starog stroja i ovime se rješava usko grlo u proizvodnom procesu proizvodnje komposta.


POČINJE PODJELA PLAVIH I ŽUTIH SPREMNIKA

26.04.2021. Naši vlasnici 12 JLS (Grad Prelog te Općine Kotoriba, Donja Dubrava, Donji Vidovec, Sveta Marija, Donji Kraljevec, Goričan, Belica, Dekanovec, Domašinec, Martijanec i Podturen) u suradnji sa PRE-KOM-om prijavili su se na EU projekt nabave spremnika za odvojeno sakupljanje korisnog otpada.  Nabavljeni spremnici vlasništvo su JLS i kućanstvima se dijele na besplatno korištenje. Plavi spremnik namijenjen je za odlaganje kartona, papira i tetrapaka, a žuti za odlaganje plastike i plastične ambalaže.  Staklena i metalna ambalaža će se i dalje sakupljati putem vreća, dok se vreće za papir, tetrapak i plastiku ukidaju. Veće količine plastike, papira i tetrapaka, ako ćete imati, a koje ne stanu u spremnik, korisnici mogu odložiti u vlastitu vreću koja mora biti otvorena tako da se lako vidi sadržaj vreće. Višak kartona/papira može se pripremiti za odvoz u rinfuzi, vezan špagom. Savjetujemo da ispražnjenu ambalažu od sadržaja spljoštite, kako bi zauzela što manje prostora u spremniku. Naša iskustva govore nam da u plavi spremnik stanu i do 3 dosadašnje vreće papira i terapaka, a u žuti spremnik do 3 dosadašnje vreće plastike. Za isporučene spremnike dobiti ćete jedan primjerak otpremnice i uputa za korištenje, dok po jedan primjerak otpremnice zadržava JLS i PRE-KOM.
Podjela spremnika ići će redoslijedom kako će JLS dobivati ugovore o preuzimanju imovine (spremnika) i zasada su dvije JLS dobile ugovore.
Podjela ide prema sljedećem planu:
1. Donja Dubrava od 27.04.2021.
2. Prelog od 30.04.2021.
3. Dekanovec od 05.05.2021.
Ostale JLS ćemo dijeliti nastavno na navedene JLSove (kada dobiju ugovore) i očekujemo da će se podjela spremnika završiti najkasnije do 30.06.2021. godine. Podjela spremnika ići će od 8 do 17 sati radnim danom, i subotom od 8 do 15 sati a dijeliti će ih više ekipa djelatnika PRE-KOM-a.


ZAVRŠNA KONFERENCIJA PROJEKTA - NABAVA 2 KOMUNALNA VOZILA ZA ODVOJENO SAKUPLJANJE OTPADA ZA GKP PRE-KOM d.o.o. (KK.06.3.1.18.0007)

14.04.2021. S obzirom na trenutnu epidemiološku situaciju u našoj zemlji završna konferencija projekta „Nabava 2 komunalna vozila za odvojeno sakupljanje otpada za GKP PRE-KOM d.o.o.“ neće se fizički održati. Sam projekt i njegovi glavni ciljevi javnosti će se predstaviti putem objave u medijima, te objavama na web facebook stranici Prijavitelja.
 
U sklopu javnog poziva „Nabava komunalnih vozila za odvojeno prikupljanje otpada“  - Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija 2014-2020“ tvrtki GKP PRE-KOM d.o.o. iz Preloga odobren je projekt „Nabava 2 komunalna vozila za odvojeno prikupljanje otpada za GKP PRE-KOM d.o.o.“ ukupne vrijednosti 1.817.602,50 kuna. Visina bespovratnih sredstava iznosi 1.480,000,00 kuna. Predmet poziva je nabava komunalnih vozila i /ili nadogradnje za odvojeno prikupljanje otpadnog papira, kartona, biootpada, metala, plastike, tekstila, stakla i krupnog (glomaznog) komunalnog otpada na mjestu nastanka otpada kod korisnika usluge, putem reciklažnih dvorišta i/ili na javnim površinama. Nabavljena komunalna vozila pridonijeti će cilju poziva te povećati udjela odvojeno prikupljenog komunalnog otpada u ukupnom komunalnom otpadu te tako doprinijeti oporabi otpada i konačno smanjenju količine otpada koji se odlaže na odlagališta.
 
Nabavljena nova komunalna vozila koristiti će se na području provođenja projekta (Grad Prelog, Općina Kotoriba, Općina Donja Dubrava, Općina Donji Vidovec, Općina Sveta Marija, Općina Goričan, Općina Donji Kraljevec, Općina Belica, Općina Dekanovec, Općina Domašinec, Općina Martijanec i Općina Podturen) čime je obuhvaćeno oko 11 000 kućanstva i 700 pravnih osoba. U sklopu projekta nabavljeno je komunalno vozilo nosivosti 26 tona i opremljeno nadogradnjom od 22m3 za sakupljanje biorazgradivog komunalnog otpada koje će se po potrebi koristiti za sakupljanje papira, plastike i tetrapak ambalaže. Drugo, manje komunalno vozilo nosivosti 12 tona koristiti će se za sakupljanje glomaznog otpada i granja te je opremljeno kranom za utovar navedenog otpada.
 
Nabavljena komunalna vozila opremljena su novom najmodernijom tehnologijom koja koristi različite filtere koji znatno smanjuju emisije ispušnih plinova i prihvatljiviji su za okoliš. Novonabavljena vozila biti će opremljena opremom koja će ubrzati proces sakupljanja glomaznog otpada i granja te će jedno vozilo biti vodonepropusno i imati značajno manji utjecaj na okoliš u vidu sprečavanja istjecanja tekućine, širenja prašine i neugodnih mirisa prilikom sakupljanja biorazgradivog otpada posebice u ljetnim mjesecima.
 
U sklopu projekta odrađene su planirane aktivnosti informiranja i vidljivosti za sve naše sadašnje i buduće korisnike usluga.
 
Provedbom ovog projekta modernizirati će vozni park, optimizirati proces odvojenog prikupljanja otpada, povećati stopa odvojeno sakupljenog otpada i kvaliteta cjelokupnog sustava gospodarenja otpada.
 
GKP PRE-KOM d.o.o PRELOG


Back to content